Beautiful Days 歌詞 Spyair

Beautiful Days 歌詞 Spyair. 1 comment ♫ view info and lyrics ♫ rate this: プラスにもっと変えていける そうやって信じていこう 誰かが君を笑っても 俺は笑ったりしないよ 新たなスタート どんな君も輝いていけるさ 不安&期待で oh try yourself.

Beautiful Days Lyrics And Music By Spyair Arranged By Yuupii21
Beautiful Days Lyrics And Music By Spyair Arranged By Yuupii21 from c-sg.smule.com
不安&期待で oh try yourself 夢中になってた 時間が経つのも. 十九熊头(哪里可以跑着跑着就飞起来?) プラスにもっと変えていける 【为了变得更好而去改变】 そうやって信じていこう【这样相信着】 谁かが君を笑っても【就算有人会笑你】 プラスにもっと変えていける そうやって信じていこう 誰かが君を笑っても 俺は笑ったりしないよ 新たなスタート どんな君も輝いていけるさ 不安&期待で oh try yourself. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. サムライハート(some like it hot!!) 4.

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube.

Posts about beautiful days written by kyuzo_dono. Spyair rockin' the world 專輯歌曲 1. サムライハート(some like it hot!!) 4. Okamoto'sが歌うbeautiful days(銀魂゜ op)の歌詞ページ(ふりがな付)です。歌い出し「beauty beauty beautiful one day…」無料歌詞検索、音楽情報サイトutaten (うたてん) ではokamoto'sの歌詞を一覧で掲載中。フレーズ、歌い出し、作詞、作曲でも検索できます。 リセット, ローマ字, beautiful days, english, 英語の歌詞, lyrics, reset, risetto, romaji, spyair, translation. Posted by kyuzo_dono on july 3, 2012.

Thank you for reading about Beautiful Days 歌詞 Spyair, I hope this article is useful. For more useful information visit https://knowingandsharing.com/

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url